pg. 38

July 2nd, 2011, 8:50 pm
Nonsense Kasey, that toilet is clean enough to eat off of!
<< First < Previous
Next > Most Recent >>
From the Author
Kippi
July 2nd, 2011, 9:04 pm
Reply
Bathroom Humor Sorry, the toilet looks kinda crappy. /pun?

Also, thanks to komatoes for the swirly idea XD I didn't have it in mind originally, but it's SO CLASSIC that I couldn't resist.

Mima - GO HOME
P!K - The janitor of that school is legendary! It's definitely not just a lack of detail in this comic LMAO and Yep, specially heels D:
Rumiel - She's a lover not a fighter? LOL
toto - LMFAO SUPER MODEST PEOPLE SHOULD JUST GO HOME.
FieryAnimated - Probably rock-hard if she has to :P
Quadrant - The school has a super awesome, perhaps OCD, janitor who is rumored to specialize in the girls' bathroom. Kudos to said janitor.
Deglorath - Wahaha! You never can be too certain what will happen ;D
SapphireSophilia - Same here, same here ;u;
komatoes - I don't think that'll be an option in the near future, but keep 'em coming LMAO :P
Tai - Toilet? There was a never a toilet. . .
Rumiel - Sorry, the update for this week will be late for various reasons DX We'll see what Kasey does later :O
bikiblood - A German suplex. Just kidding! I think I just had Bianca *attempting to* beat her up XD Pretty lame, hence the last-minute rewrite.
Kunoichi22 - Will she make it in time?! Dun dun dunnn. . . hehe thank you very much!
Almightyra - Hell-chan's first day at her new school No Academy
Advertisement
August 24th, 2017, 1:55 am
Reply
Reader Comments
Leave a Comment
Mima
July 2nd, 2011, 9:04 pm
Reply
FIRST MOTHER FAKERS
Rumiel
July 2nd, 2011, 10:56 pm
Reply
Damnit, lamest bullying stunt in the book. T_T FIGHT BACK!!! FIGHT BACK!!!!!!!!!!!!!
toto
July 3rd, 2011, 1:05 am
Reply
ANYTHING FOR ABBI... THAT STYLISH GIRL. SUCH STYLE. YOU FASHION GENIUS, YOU. I'D DO ANYTHING FOR A FASHIONISTA LIKE HER TOO.
FieryAnimated
July 3rd, 2011, 3:06 am
Reply
Hmmm I wonder how hard Ab punches......
Quadrant
July 3rd, 2011, 4:06 am
Reply
For a toilet in a school that looks incredibly amazingly clean.
Deglorath
July 3rd, 2011, 10:52 am
Reply
Round 1! Fight! Aww, poor Casey, going to be swirlied by the bitchasaurus-rex, but at least Abi looks like she's coming to the rescue (if unknowingly). Give her a proper spanking Abi! :D Note I didn't say which one, mwahaha!
SapphireSophilia
July 4th, 2011, 4:31 pm
Reply
i'm so glad that's never happened to me
komatoes
July 5th, 2011, 11:46 pm
Reply
I'm Here to Help My next genius idea will be evil penguins.
Tai
July 8th, 2011, 1:46 am
Reply
The toilets a lie...
Rumiel
July 10th, 2011, 2:00 pm
Reply
Dang, here I was thinking there was an update. O_O My bad.

KASEY NEEDS TO RESIST BULLYING!! There's a difference between just fighting and resisting bullying which should be obvious is wrong...
bikiblood
July 12th, 2011, 9:14 pm
Reply
Before What was that girl (Bionca?) originally going to do to Kacey?
Kunoichi22
July 15th, 2011, 6:08 pm
Reply
Save her Abigail! SAVE HER!!!
... Also great job with the comic, it's awesome!
Almightyra
January 17th, 2015, 3:47 am
Reply
hell transferred to the no